2010. augusztus 20.

Gyros

Mert egyszerű, rövid idő alatt elkészül, és nagyon szeretjük…








Hozzávalók: 50-60 dkg sertés hús,1 csomag gyros fűszerkeverék, 1 kígyóuborka, 2 kisebb fej lilahagyma, 1 kisebb fej fehér káposzta, 1 sárgarépa,1 kis doboz joghúrt, 1 kis doboz tejföl, 3 gerezd fokhagyma.








A sertéshúst megmostam, majd csíkokra vágtam. A fűszerkeveréket értelem szerűen elkészítettem a zacskón lévő utasítás szerint, majd a húst beleforgattam és hűtőben 2-3 órát állni hagytam. Addig a káposztát, a lilahagymát, a sárgarépát zsülienre vágtam, belereszeltem az uborka felét, és fogyasztásig félre tettem. A joghurtot és tejfölt összekevertem, belereszeltem a fokhagymát, az uborka másik felét, sóztam és hűtőbe lehűtöttem. Egy serpenyőbe kevéske zsírt forrósítottam, beledobtam a bepácolt húst és készre sütöttem.



Nincsenek megjegyzések: