2010. augusztus 3.

Áfonyás tejberizs

Nem ettem ég soha áfonyát,azt tudom, hogy joghurtban nem a kedvencem… A minap pedig találtam a zöldségesnél,gondoltam egy kis kóstolónak megeresztek egy dobozkával.









Hozzávalók: 3 dl tej,3 dl tejszín,10 dkg rizs,2 csomag vaníliás cukor,3 evk kristálycukor,1 citrom reszelt héja, áfonya és nektarin ízlés szerint.

A tejet és 2 dl tejszínt felforraltam, hozzáadtam a rizst, és fedő alatt, időnként megkeverve puhára főztem. Ezután hozzáadtam a vaníliáscukrot, a kristálycukrot és a citrom reszelt héját, majd hideg vízbe állítva lehűtöttem. A maradék tejszínt keményre vertem, a poharak aljába szórtam az áfonya egy részét, erre kanalaztam a rizst, majd a tejszínt, és így rétegeztem. A tetejére nektarint szeleteltem és hűtőben lehűtöttem.




Nincsenek megjegyzések: