2010. július 16.

Petrezselymes újburgonya

Úgy gondolom, ez a petrezselymes burgonya megér egy külön posztot, no, nem azért mert én találtam ki, hanem mert ez az első olyan petrezselymes burgonyám, ami úgy sikerült amilyenre mindig is vágytam. Szerintem tökéletes…








Hozzávalók:1kg újburgonya, egy jó nagy csokor petrezselyem,1-2 evk zsír, só – ízlés szerint.

Az újburgonya szemeket vízben megkapargattam, majd sós hideg vízben feltettem főni. Forrás után 5-8 percig főztem, ügyeltem rá hogy ne főzzem túl az amúgy is gyenge szemeket. Leszűrtem, és fedő alatt még pár percig állni hagytam, csak addig, amíg a petrezselymet felmetéltem és a zsíron megfutattam. Ráöntöttem a burgonyát majd óvatosan átforgattam. A hentes tokány és a káposztasaláta mellé készítettem…





Nincsenek megjegyzések: